viden om GTS-institutternes resultatkontrakter
Her på bedreinnovation.dk kan du læse om de nye teknologiske services, som GTS’erne udvikler i 2021 – 2024. De enkelte indsatser er støttet gennem resultatkontrakter mellem GTS-institutterne og Uddannelses- og Forskningsministeriet. Under hvert indsatsområde, kan du læse mere om de konkrete aktiviteter.
Denne hjemmeside giver et indblik i de områder og aktiviteter, som GTS-institutterne får offentlige midler til igennem resultatkontrakter med Uddannelses- og Forskningsstyrelsen. Du kan få et indblik i, hvordan midlerne til GTS er blevet fordelt siden 2009 og følge med i aktuelle aktiviteter.
Dialogen er nu i gang!
Lige nu har du mulighed for at kommentere på de forslag til indsatsområder, som GTS-institutterne gerne vil arbejde med i den næste resultatkontraktperiode (2025-2028).
Det gør du ved at klikke ind på det område, du gerne vil kommentere på. Find forslagne her.
Dialogen løber fra d. 30. april til d. 30. maj. Giv din mening til kende – så er du med til at sikre, at indsatserne matcher erhvervslivets behov!
GTS-institutterne har netop fremlagt forslag til de områder, der gerne vil udvikle ny teknologi inden for i perioden 2025-2028.
Hvad synes du om forslagene?
Giv dit input fra d. 30. april til d. 30. maj.
Deltag i debatten
Derfor har vi brug for din mening:
Danmarks syv GTS-institutter har fremlagt deres forslag til indsatsområder i den kommende resultatkontraktperiode. Hvilke af dem, der skal bevilges penge til, kan du være med til at afgøre. Det gør du ved, at du skriver dine kommentarer til et eller flere af de foreslåede indsatser. Dermed er du med til at sikre, at der er efterspørgsel efter de indsatsområder, der bliver sat i gang.
Se de seneste kommentarer
GTS-institutter giver dansk erhvervsliv bedre kort på hånden
Uddannelses- og Forskningsstyrelsen
Haraldsgade 53
2100 København Ø
Tlf: +45 7231 7800
ufs@ufm.dk
Gregersensvej 1
DK-2630 Taastrup
Tlf: +45 4516 2626
info@gts-net.dk
GTS Login
Log ind som GTS bruger for at administrere dine indsatsområder og aktiviteter.